מבית הבלוגים של למטייל

יום רביעי, 4 במרץ 2009

המשלחת השניה של מתנדבי תרמילאים ותורמים יוצאת לדרך!

קבלו את המצטרפים החדשים ל אשחר (מנהלת המשלחת) ולגיל (סגניתה) הנמצאות בקמבודיה - צוות תרמילאים ותורמים השני לפרוייקט ציפאט:
  • ליהי - בת 30 מתל אביב, מוסמכת לעריכת דין, תלמידת תואר שני בתוכנית הבינתחומית לאומנות . ציטוט: " אני רואה בהתנדבות שליחות גדולה , ואתגר גדול לא פחות. אני מצפה לעבודה הישירה עם האנשים, ללמוד וללמד ולנסות לעשות שינוי .."
  • נופר - בת 23 מקיבוץ גזית . עבדה במלונות באילת, בחינוך הגיל הרך ובהדרכת ילדים . ציטוט: "איני רואה את שלושת החודשים של ההתנדבות כחופשה , אלא כעבודה ותרומה שאני יכולה ורוצה להעניק.."
  • שני - בת 22 מתל אביב. מדריכה ומובילת פרוייקטים בתנועת הצופים, הדרכת ילדים בעלי צרכים מיוחדים.. ציטוט: " אני מאד מקווה ומייחלת ליצור קשרים הדוקים עם הקהילה , שנהיה קשובים לצרכיהם ונפעל תוך רגישות ושמירה על הצביון המקומי... אני מקווה ללמוד כמה שיותר ולהביא את עצמי לעשייה מכסימלית .."
  • נטע: בת 25 מצרעה. בוגרת עבודה סוציאלית , מורה לפסיכומטרי , עבדה עם נוער ונפגעי סמים .. ציטוט: "אני מאמינה שכשהלב שלך במקום הנכון ואתה באמת מחוייב למטרה, אתה יכול להצליח ושאר הדברים האחרים הופכים לזניחים.."
  • שי - בן 24 מיבנה. מדריך חוגי סיירות , קצין בשריון, מדריך נוער לפני ואחרי הצבא . ציטוט : " אני מאמין שבאם נעגן תשתית מסודרת למען התושבים נוכל למנוע את הדרדרותם לדברים לא רצויים ולעודד דברים חשובים כיצירתיות והשכלה.."
הצוות נבחר ומויין בקפידה מבין עשרות המתנדבים שהגישו את מועמדותם, סיימו את ההכשרה שנערכה כאן בישראל ויוצאים בדרכם למשימה בצ'יפאט השבוע.

אנחנו מאחלים למתנדבים החדשים שיצליחו בתפקידם, ויהנו מהמשימה לפחות כמו הקבוצה שקדמה להם!


תגובה 1:

פסיכומטרי אמר/ה...

תמיד נחמד להכיר אנשים טובים שמוכהים לתת מעצמם ומתנדבים למען הזולת. שיהיה לכם בהצלחה בכל אשר תפנו! תודה...